echipa EVM

Echipa EvolutionMedia

Functionam bine ca echipa pentru ca fiecare membru are locul lui, loc castigat prin dovedirea unor abilitati. Suntem echipa si pentru ca suntem adeptii unei vorbe adaptate: "unde suntem noi, puterea creste".

Studiile si background-ul profesional sunt doar doi numitori comuni, care asigura coeziunea echipei EvolutionMedia. La aceasta am adauga felul de a fi al fiecaruia dintre noi.

Prin aceste caracteristici, succesul oricarui proiect nu il impartim la doza fiecaruia de implicare, impartim rezultatul final in parti egale. Pentru ca stim ca acest succes este direct proportional cu implicarea fiecaruia dintre noi.

Echipa Evolution Media cuprinde profesionisti in domeniul comunicarii, specializarile acestora: relatii publice, relatii cu presa, client service, creatie, dtp, logistica evenimente.

Nora Ionita, Managing Partner

Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, Nora are o experienta de 21 ani in media si in PR. Numele ei este asociat cu lansarea in Romania a doua reviste importante, Unica si Biz. Insa, experienta in presa inseamna mai mult de atat. Inseamna si senior editor la Ziarul Financiar, front desk editor la ziarul Ziua, reporter la Radio National.

Omul de PR de azi s-a format de-a lungul timpului in agentii mari, cum ar fi: Lowe Public Relations, actual GolinHarris, Image Promotion, Saatchi & Saatchi.

"EvolutionMedia a venit firesc, ca o etapa care urmeaza alteia. Dar a venit in momentul oportun, in momentul in care am simtit ca experienta inseamna suficient, ca abilitatile imi sunt destule, ca am capacitatea de a intelege oamenii si de a-i motiva."

Gina Matei, client service

A absolvit Facultatea de Jurnalistica si Stiintele Comunicarii Lucian Blaga din Sibiu. In perioada 2008 - 2011 a fost redactor sanatate la cotidianul Jurnalul National, dupa care din anul 2012 a fost editor Pharma News, proiect The Group.

La sfarsitul anului 2011 s-a alaturat echipei EvolutionMedia.

"A inceput cu un proiect mic si cu o propunere mare: aceea de angajare full time, perioada nedeterminata. Aveam doar experienta in presa, insuficienta zic eu, asa ca propunerea era de fapt o oportunitate. Si in fiecare zi imi dau seama ca acesta oportunitate este sansa de a invata in permanenta lucruri noi si de a exersa capacitatea de a-mi depasi limitele".

Lacramioara Dumitru, media relations

Are o experienta de peste 10 ani in media relations. Inainte de EvolutionMedia au fost Unica si InstalCon Advertising Agency.

Bun comunicator, Lacramioara a devenit in scurt timp omul care mentine relatia cu jurnalistii. In la fel de scurt timp, a devenit si prietenul acestor jurnalisti.

"EvolutionMedia este locul care imi permite ca la finalul zilei, atunci cand trag linie si adun, sa ma bucure enorm rezultatul. Ies pe plus cu momente frumoase, ies pe plus cu o veste buna de la un jurnalist. In cele din urma, ies pe plus ca stare de spirit".

Anca Ionita, consultant

Jurnalist si manager cultural de succes, Anca Ionita este in prezent si cadru didactic la Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica, dar si redactor sef al revistei Business Review.

Fost publisher si redactor sef al revistei Time Out, Anca Ionita crede in produsele culturale care schimba perceptii si ofera repere.

"Orice asemanare cu numele managing directorului nu este pur intamplatoare. Nora este sora mea, dar colaborarea cu EvolutionMedia nu a avut la baza grade de rudenie, ci s-a intamplat sa fiu omul de care echipa a avut nevoie".

Florin Dumitrescu, copywriter

Florin Dumitrescu este editor Advertising Maker, doctorand in lingvistica generala. A lucrat in publicitate (copywriter si director de creatie). Timp de trei ani a predat retorica si teoria argumentarii la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine a Universitatii Bucuresti.

Din 1993 a devenit membru fondator si textier al formatiei Sarmalele Reci. In 1997 a publicat volumul de versuri "Ana are mere", volum care a primit Premiul de debut al Asociatiei Scriitorilor din Bucuresti.

"Fiecare job inseamna o cerere de creativitate si ma solicita sa ofer uneori ce e cel mai bun, alteori ce e cel mai potrivit, dar intotdeauna ceva in care cred. Colaborarea cu EvolutionMedia a insemnat cereri la obiect, oferte livrate la timp. Asa cum numele meu este asociat cu infiintarea formatiei Sarmalele Reci, mi-ar placea ca activitatea din EvolutionMedia sa fie asociata cu campania , pe care, ma laud stiu, dar eu am botezat-o".